Tehnički fakultet u Rijeci i Srednja škola za elektrotehniku i računalstvo udružili snage u obrazovanju budućih stručnjaka

U četvrtak, 12. lipnja 2025. godine, u prostorijama Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci svečano je potpisan Sporazum o suradnji između Tehničkog fakulteta i Srednje škole za elektrotehniku i računalstvo iz Rijeke.

Podijeli:

Sporazum su potpisali dekan Tehničkog fakulteta, prof. dr. sc. Lado Kranjčević, i ravnatelj Srednje škole za elektrotehniku i računalstvo, prof. Mladen Stojić, čime je formalizirana uspješna suradnja koja učenicima srednje škole omogućuje rad u suvremeno opremljenim laboratorijima Fakulteta, izradu praktičnih projektnih zadataka te mentorstvo stručnjaka iz područja mehatronike i robotike.

Prisutnima su se obratili dekan Kranjčević i ravnatelj Stojić istaknuvši važnost povezivanja srednjoškolskog i visokoškolskog obrazovanja u skladu s modernim obrazovnim i tehnološkim trendovima.

„Danas smo napravili važan iskorak prema suvremenijem, praktično usmjerenom obrazovanju za naše učenike. Nova modularna nastava u strukovnim školama zahtijeva učenje temeljeno na radu, a suradnja s Tehničkim fakultetom pokazuje da ne postoje čvrste granice između srednjeg i visokog obrazovanja. Zajedničkom vizijom stvaramo kontinuitet u obrazovanju koji prati tehnološki razvoj,“ izjavio je prof. Mladen Stojić.

Prof. dr. sc. Lado Kranjčević naglasio je kako potpisivanje Sporazuma predstavlja dio šire strategije otvaranja Fakulteta prema srednjoškolcima: „Učenicima omogućujemo pristup našim laboratorijima, a već sljedećeg tjedna započinje i Ljetna škola CAD modeliranja. Sve aktivnosti usklađene su s reformama srednjoškolskog obrazovanja koje potiču veću uključenost učenika u praktični rad.“

Poseban naglasak stavljen je na konkretne rezultate dosadašnje suradnje. U okviru inicijative prof. Marija Martinovića i uz mentorstvo izv. prof. dr. sc. Ervina Kamenara, učenici Borna Vukonić, Vanja Perman i Jan Petrušanec-Tomac već aktivno sudjeluju u projektima na Fakultetu. Među njihovim radovima ističe se sastavljanje 3D printera i izrada komponenata makete vodene turbine.

„Ovom prilikom htio bih se u naše ime zahvaliti osoblju Tehničkog fakulteta i naše škole što su nas ugostili i odgovarali na sva naša pitanja. Posebno bih se htio zahvaliti profesoru Kamenaru i profesoru Martinoviću te se nadam da će se ova suradnja nastaviti i sljedeće godine te da ćemo imati priliku raditi na nekim daljnjim projektima”,  izjavio je učenik Borna Vukonić.

Izv. prof. dr. sc. Ervin Kamenar pohvalio je angažman učenika i dodao: „Ovakav način povezivanja srednjih škola s visokim obrazovanjem osigurava prijenos znanja i vještina koji će učenicima biti dragocjen i tijekom studija i kasnije u karijeri.“

Tehnički fakultet i Srednja škola za elektrotehniku i računalstvo ovim Sporazumom stvaraju okvir za nastavak i proširenje zajedničkih aktivnosti, s ciljem daljnjeg unapređenja STEM obrazovanja i pripreme mladih ljudi za tehnološke izazove budućnosti.

@riteh1960

Tehnički fakultet u Rijeci i Srednja škola za elektrotehniku i računalstvo udružili snage u obrazovanju budućih stručnjaka. ☝️

♬ original sound – RITEH
@riteh1960

Izv. prof. dr. sc. Ervin Kamenar pohvalio je angažman učenika i dodao: „Ovakav način povezivanja srednjih škola s visokim obrazovanjem osigurava prijenos znanja i vještina koji će učenicima biti dragocjen i tijekom studija i kasnije u karijeri.“ 🔥

♬ original sound – RITEH

Aktualne novosti

Obavijest o ishodu natječajnog postupka

4. srpnja 2025.

Obavijest o ishodu natječajnog postupka

4. srpnja 2025.

Sporazum o suradnji – Department of Civil, Energy, Environmental and Materials Engineering (DICEAM), University Mediterranea of Reggio Calabria

4. srpnja 2025.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa

2. srpnja 2025.

Natječaj za izbor i zaposlenje

2. srpnja 2025.

Predaja diplomskih radova 8. srpnja 2025.

1. srpnja 2025.

Predaja završnih radova 8. srpnja 2025.

1. srpnja 2025.

Predaja završnih radova 08.07.2025.

1. srpnja 2025.

Obrana doktorskog rada – Ante Sikirica, mag. ing. mech.

1. srpnja 2025.

Skip to content