Temeljem odredaba Zakona o zakupu i kupoprodaju poslovnog prostora („Narodne novine“ 125/11), Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci objavljuje
NATJEČAJ
za prikupljanje pisanih ponuda za zakup poslovnog prostora
- Predmet natječaja: prikupljanje pisanih ponuda za zakup poslovnog prostora
Tehničkog fakulteta u Rijeci, Vukovarska 58., u prizemlju, prostorija 0-04 površine
6,9 m2 (uz mogućnost korištenja sanitarnog čvora).
U predmetnom prostoru dopušta se obavljati sljedeće djelatnosti odnosno poslovne aktivnosti: papirnica, fotokopiranje, printanje, prijepis, umnožavanje, skeniranje, uvezivanje, maloprodaja uredskog i školskog pribora.
- Početna cijena mjesečne zakupnine iznosi 70,00 EUR bez PDV-a i u nju je
uključen trošak električne energije. Zakupnina se ne naplaćuje za mjesec kolovoz, a za siječanj se naplaćuje pola ugovorenog iznosa.
3. Trajanje zakupa – prostor se daje u zakup na rok od 3 godine, uz mogućnost jednostranog otkaza, bez navođenja razloga, uz otkazni rok od 30 dana.
4. Rok za davanje ponuda – 03.12.2025. Ponude moraju biti dostavljene i zaprimljene u pisarnici Fakulteta do naznačenog roka, bez obzira na način dostave. Ponude se, s prilozima, podnose u zatvorenoj omotnici, s naznakom „NE OTVARATI – PONUDA ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA“.
5. Pisana ponuda na natječaj mora sadržavati odnosno imati priloženo:
a.) naziv i sjedište obrta (za fizičku osobu) odnosno tvrtku sa sjedištem (za pravnu osobu), naziv banke i broj računa (za fizičku i pravnu osobu), OIB, te kontakt podatke; telefon, e-mail.
b.) izvornik ili ovjerenu presliku izvadka iz sudskog registra odnosno izvornik ili ovjerenu presliku obrtnice, ne stariji od 15 dana od dana objave natječaja, a iz kojih mora biti vidljivo da je pravna ili fizička osoba registrirana za obavljanje djelatnosti u prostoru za zakup kojega se natječe.
c.) potvrdu Porezne uprave da nema duga temeljem javnih davanja, u izvorniku ili ovjerenoj preslici, ne stariju od 15 dana od dana objave natječaja .
d.) dokaz o solventnosti, ne stariji od 15 dana o dana objave natječaja, iz kojeg proizlazi da račun natjecatelja u zadnjih 6 mjeseci nije bio blokiran duže od 7 dana neprekidno, a ukupno više od 15 dana te da nema evidentiranih obveza za čije podmirenje nema pokriće na računu.
e.) dokaz o uplati jamčevine u iznosu od 100,00 EUR, na žiro-račun br. HR6024020061100110092 kod Erste&Steiermarkische bank d.d. Rijeka, s naznakom svrhe uplate: „jamčevina za zakup “ i to zaključno sa rokom za dostavu ponuda.
f.) ponuđeni iznos zakupnine u EUR, po stavci natječaja. Ponuđeni iznos zakupnine se mora iskazati brojkama i slovima, s naznakom stope PDV-a. Ponuđeni iznos ne može biti manji od iznosa iz t. 2.
6. Opći uvjeti natječaja i sklapanja ugovora o zakupu:
– Ugovor o zakupu sklopit će se s natjecateljem koji ponudi najvišu cijenu zakupnine, uz zadovoljenje svih ostalih natječajnih uvjeta. Ukoliko pristigne više ponuda koje ispunjavaju uvjete natječaja i najpovoljnije su s istim iznosom ponuđene zakupnine, zakupodavac zadržava pravo diskrecijskog odabira.
Svaki ponuditelj može dati samo jednu cjelovitu ponudu. U protivnom sve će biti smatrane nevažećima.
– Poslovni se prostor daje u zakup u viđenom stanju. Uređenje, opremanje ili privođenje svrsi prostora je trošak zakupnika pri čemu se, potpisom Ugovora o zakupu, odriče prava potraživati te troškove odnosno u tom se dijelu odriče pozivanja na institut stjecanja bez osnove, poslovodstva bez naloga ili ortakluka ili prijeboja s bilo kojim potraživanjem zakupodavca prema njemu. Uređenje, opremanje ili privođenje svrsi prostora dužan je usuglasiti sa zakupodavcem.
– U poslovnom prostoru nije dozvoljeno posluživanje alkoholnih pića, duhanskih i prehrambenih proizvoda.
– Rizik ishođenja dokumentacije za početak rada i obavljanje djelatnosti snosi zakupnik.
– Zakupac mora uskladiti radno vrijeme s radnim vremenom zakupodavca te svojom djelatnošću ne smije ometati djelatnost zakupodavca niti ostalih zakupnika.
– Zakupac se mora pridržavati općih akata zakupodavca.
– Jamčevina se vraća neizabranim ponuđačima beskamatno u roku od sedam dana od izvršenog izbora, a izabranom ponuđaču se beskamatno uračunava u iznos prve rate zakupnine.
– Izabrani natjecatelj koji dobije prostor u zakup, dužan je u svrhu osiguranja plaćanja zakupnine, pri potpisivanju Ugovora o zakupu, dostaviti javnobilježnički potvrđenu bjanko zadužnicu, do visine dvadeset i četiri mjesečne zakupnine, a koja će se naplatiti u slučaju da zakupnik ne podmiri dospjelu zakupninu tri mjeseca uzastopno ili bilo koja četiri mjeseca tijekom kalendarske godine.
Umjesto traženog jamstva izabrani natjecatelj može dati novčani polog u traženom iznosu koji se uplaćuje na IBAN račun HR6024020061100110092 kod Erste&Steiermarkische bank d.d. Rijeka, s naznakom svrhe uplate: „jamčevina u svrhu plaćanja zakupnine“.
7. Kriteriji za ocjenu i odabir ponude su najviši iznos zakupnine uz ispunjavanje svih uvjeta natječaja. Nepotpune, nejasne i nepravodobne ponude te ponude nesukladne ovom tekstu Natječaja neće se razmatrati, kao niti ponude onih ponuđača koji ne dokažu da su uplatili jamčevinu.
– Otvaranje ponuda nije javno.
– Ponuditelji će biti službeno obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude/ponuda u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda.
Zakupodavac pridržava pravo ne odabrati niti jednog ponuditelja.
Odabir se može izvršiti i u slučaju da pristigne samo jedna ponuda.
8. Sklapanje ugovora o zakupu – izabrani natjecatelj dužan je u roku od sedam dana od primitka obavijesti o odabiru potpisati Ugovor o zakupu i vratiti potpisane primjerke Fakultetu te preuzeti (zapisnički) zakupljeni prostor. Ukoliko ne postupi na navedeni način smatrat će se da je odustao od Ugovora o zakupu, a zakupodavac može ponuditi zakup natjecatelju koji je bio drugi po redu. U svakom slučaju, jamčevina se ne vraća zakupniku koji je presumirano ili stvarno odustao od zakupa.
Prostor se, bez prethodne pisane suglasnosti zakupodavca, ne može dati u podzakup.
Ponuditelj se davanjem ponude obvezuje prihvatiti sve odredbe ugovora o zakupu koji će mu biti dan na potpis od strane zakupnika, u slučaju da bude izabran kao najpovoljniji i odriče se pregovaranja o sadržaju ugovora
9. Početak obavljanja djelatnosti – zakupnik je obvezan započeti s obavljanjem djelatnosti s prvim danom važenja Ugovora o zakupu. Obveza plaćanja zakupnine nastaje i ostaje neovisno o tome da li je zakupnik u navedenom roku započeo obavljati djelatnost, a zakupodavac u tom slučaju može jednostrano i bez otkaznog roka otkazati Ugovor o zakupu.
10. Razgledanje poslovnog prostora – poslovni se prostor može razgledati unutar roka za davanje ponuda, uz prethodnu najavu. Kontakt osoba je Robert Mohorić, dipl. oec., tel. 051 651 417 e-mail: robert.mohoric@riteh.uniri.hr.
11. Na zakupni odnos primjenjivat će se odredbe Zakona o zakupu i kupoprodaju poslovnog prostora te supsidijarno odredbe Zakona o obveznim odnosima.