Natječaj za zasnivanje radnog odnosa

Sveučilište u Rijeci - Tehnički fakultet raspisuje

Podijeli:

NATJEČAJ

za izbor

Jednog zaposlenika na radno mjesto I. vrste – Voditelj ustrojstvene jedinice 3, u Samostalnoj službi za projekte i transfer tehnologije – Odjelu za pripremu i prijavu projekata, za rad na neodređeno vrijeme s punim radnim vremenom.

Uvjeti:

  1. razina HKO 7.1.,
  2. 3 godine radnog iskustva na poslovima pripreme i prijave te administrativnog upravljanja EU projektima,
  3. izvrsno poznavanje engleskog jezika,
  4. izvrsno poznavanje još jednog, dodatnog svjetskog jezika,
  5. izvrsno poznavanje rada s uredskim programskim alatima.

Pisanoj i potpisanoj prijavi na natječaj se prilaže:

  1. životopis,
  2. dokaz o odgovarajućoj stručnoj spremi – razina HKO (uvjet pod t.1.),
  3. potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radnom stažu (ne starija od mjesec dana od dana izdavanja potvrde),
  4. potvrda poslodavca o vrsti poslova i trajanju radnog odnosa ili drugi odgovarajući dokaz koji sadrži točan opis traženih poslova (uvjet pod t.2.),
  5. dokaz o poznavanju rada s uredskim programskim alatima (prihvatit će se preslika ocjena ili potpisana izjava),
  6. dokaz o poznavanju engleskog jezika (prihvatit će se preslika ocjena ili potpisana izjava),
  7. dokaz o poznavanju još jednog, dodatnog svjetskog jezika (prihvatit će se preslika ocjena ili potpisana izjava),
  8. preslika važeće identifikacijske isprave.

Uvjeti rada i opis poslova:

  • upravlja radom Odjela,
  • planira, organizira i koordinira aktivnosti vezane uz pripremu i prijavu projekata financiranih iz međunarodnih i nacionalnih izvora,
  • razvija strategije i smjernice za uspješnu prijavu i provedbu projekata,
  • prati relevantne natječaje te obavještava upravu i zaposlenike o mogućnostima financiranja,
  • sudjeluje u izradi projektnih prijedloga u suradnji s istraživačima i administrativnim osobljem,
  • osigurava usklađenost projektnih prijedloga s pravilima i zahtjevima natječaja,
  • koordinira izradu projektnih proračuna i financijskih planova,
  • pruža administrativnu podršku pri prijavi projekata i pripremi potrebne dokumentacije,
  • savjetuje istraživače o administrativnim i tehničkim aspektima prijave projekata,
  • vodi evidenciju prijavljenih i odobrenih projekata te izvještava Upravu o njihovom statusu,
  • održava komunikaciju s nadležnim institucijama, tijelima za financiranje i partnerskim organizacijama,
  • sudjeluje u umrežavanju i uspostavljanju suradnje s domaćim i međunarodnim partnerima,
  • organizira edukacije, radionice i informativne sastanke o projektnim natječajima,
  • prati promjene u zakonodavstvu i pravilima financiranja projekata te osigurava njihovu primjenu,
  • predlaže i implementira poboljšanja u procesu prijave i provedbe projekata,
  • sudjeluje u razvoju internih procedura vezanih uz projektne aktivnosti,
  • izrađuje analize i izvješća o uspješnosti prijavljenih i provedenih projekata s ciljem poboljšanja budućih prijava,
  • koordinira pripremu konzorcijskih ugovora i drugih pravnih dokumenata u projektima s više partnera,
  • prati mogućnosti dodatnih izvora financiranja i inovativnih modela financiranja projekata,
  • obavlja i druge poslove iz domene ustrojstvene jedinice, sukladno svojoj stručnosti i osposobljenosti i po nalogu nadređenih zaposlenika.
  • Probni rad traje šest mjeseci.
  • Na natječaj pod jednakim uvjetima mogu se prijaviti osobe obaju spolova. Pojmovi koji imaju rodni značaj koriste se neutralno i odnose se jednako na muški i ženski rod.
  • Kandidati kojima hrvatski jezik nije materinji jezik moraju priložiti dokaz o poznavanju hrvatskog jezika (razina B2) prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike. Kandidati koji su stekli obrazovanje izvan Republike Hrvatske, moraju dostaviti obrazloženo mišljenje nadležne agencije o inozemnoj obrazovnoj kvalifikaciji.
  • Kandidati koji se na temelju posebnih propisa – Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17., 98/19., 84/21. i 156/23.), članka 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21.), članka 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN 33/92., 57/92., 77/92., 27/93., 58/93., 02/94., 76/94., 108/95., 108/96., 82/01., 103/03., 148/13. i 98/19.), članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13., 152/14., 39/18. i 32/20.), pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju, obvezni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo te priložiti sve dokaze koje posebni propisi propisuju za ostvarivanje tog prava. Navedeni kandidati ostvaruju prednost pri zapošljavanju u odnosu na ostale kandidate, samo pod jednakim uvjetima.
  • Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17., 98/19., 84/21, 156/23.), dužni su uz prijavu na natječaj priložiti svu potrebnu dokumentaciju predviđenu člankom 103. predmetnog  Zakona, prema popisu na poveznici:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

  • Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21), dužni su uz prijavu na natječaj priložiti svu potrebnu dokumentaciju predviđenu člankom 49. predmetnog  Zakona, prema popisu na poveznici:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

  • Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13., 152/14., 39/18. i 32/20.) u prijavi na natječaj dužni su se pozvati na to pravo te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i dokaz o invaliditetu. Dokazom o invaliditetu smatraju se javne isprave o invaliditetu na temelju kojih se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom koji se vodi pri Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje https://mrosp.gov.hr/najcesca-pitanja-i-odgovori-7348/zakon-o-profesionalnoj-rehabilitaciji-izaposljavanju-osoba-s-invaliditetom-7475/pod-kojim-uvjetima-osobe-s-invaliditetom-ostvarujuprednost-pri-zaposljavanju-7477/7477
  • Prijavom na natječaj, kandidati natječaja su izričito suglasni da Tehnički fakultet, Sveučilišta u Rijeci kao voditelj zbirke osobnih podataka može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati podatke u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno važećim pozitivnim pravnim propisima.
  • Prijave se podnose najkasnije u roku od 8 dana od raspisa natječaja na Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, odnosno na web-stranicama Tehničkog fakulteta u Rijeci, https://riteh.uniri.hr/ (relevantan je rok koji zadnji istječe)
  • Prijave na natječaj i traženi prilozi u skeniranom obliku dostavljaju se isključivo putem elektroničke pošte, u PDF formatu na adresu: pisarnica@riteh.uniri.hr
  • Fakultet pridržava pravo provesti testiranje kandidata, a o čemu će kandidati koji su
    predali pravovremene i potpune prijave na natječaj biti naknadno obaviješteni.
  • Kandidati koji se ne odazovu razgovoru pred povjerenstvom i/ili testiranju gube status kandidata i mogućnost sudjelovanja u daljnjem kvalifikacijskom postupku.
  • Fakultet pridržava pravo poništiti natječaj i  ne izabrati ni jednog kandidata, bez posebnog obrazloženja.
  • Nepotpune, nepravovremene te prijave koje ne udovoljavaju formalnim uvjetima natječaja neće se razmatrati.
  • Obavijest o ishodu natječajnog postupka će biti objavljena po završetku natječajnog postupka na: www.riteh.uniri.hr                          

Aktualne novosti

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa

12. studenoga 2025.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa

12. studenoga 2025.

Natječaj za izbor i zaposlenje

12. studenoga 2025.

Obrana završnog rada

11. studenoga 2025.

Obrane diplomskih radova

11. studenoga 2025.

OBAVIJEST O PREDAJI DIPLOMSKIH RADOVA

11. studenoga 2025.

Javna obrana teme doktorskog rada – Nardi Verbanac, mag. ing. el.

10. studenoga 2025.

Popis tema diplomskih radova u suradnji s tvrtkom Navis Consult

10. studenoga 2025.

Nove medalje u krosu

10. studenoga 2025.