Služba studentske evidencije

Kontakt informacije

Voditeljica Adriana Muždeka Prodanović, univ. spec. oec.

Adresa Služba studentske evidencije
Tehnički fakultet
Vukovarska 58
51000 Rijeka

e-mail: studentska@riteh.uniri.hr

tel: 051/651 593 / 051/651 588

Radno vrijeme za studente:

Radnim danom: 09:00 – 13:00


DOKUMENTI za studentice i studente:

GRBOVI:

Grbovi crno-bijeli: Uniri grb , UniriEn grb , Riteh grb , RitehEN grb

Grbovi u boji: Uniri grb , UniriEn grb, Riteh grb, RitehEn grb,

Riteh grb10, RitehEn grb10 ,

Riteh grb3 RitehEn grb3


Služba studentske evidencije Tehničkog fakulteta postoji od dana osnivanja Fakulteta.

Nalazi se u prizemlju Fakulteta (soba 0 -70), te Vam njeno osoblje stoji na raspolaganju za sve potrebne informacije o prijediplomskim, diplomskim i doktorskim studijima.

Neke od aktivnosti službe su:

  • Upisi u prve godine studija,
  • Upisi prijelaznika s drugih visokih učilišta,
  • Upisi u naredne godine studija,
  • Ispitni rokovi,
  • Vođenje evidencija: (dosje studenta, matična knjiga, upisni list, statistički podaci, potvrde, zamolbe i rješenja, stipendije, prijepisi),
  • Završetak studija (temeljem ispisa, temeljem stjecanja diplome)
  • Promocija studenata


OBAVIJESTI za studentice i studente:

Microsoft WebMail > https://outlook.office.com/mail/

Do 15.10.2024. 19:59 h ,  za prijavu u Microsoft WebMail potrebno je koristiti Korisničku oznaku …@student.uniri.hr

15.10.2024. u 20 h dolazi do promijene načina prijave na Microsoft Office 365 usluge.

Umjesto trenutnog formata korisničke oznake (korisnickoime@student.uniri.hr ) , koristit će se korisnička oznaka korisnickoime@uniri.hr prilikom prijave na Office 365 usluge.

VAŽNO! – e-mail se ne mijenja ostaje isti korisnickoime@student.uniri.hr

U slučaju poteškoća prilikom prijave pokušajte otvoriti Web preglednik u Privatnom modu ili koristite druge internet preglednike (npr. Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, …) te se pokušajte prijaviti s drugih uređaja, desktop / laptop računala, mobitela i obrnuto. Navedeni pokušaji će Vam pomoći da utvrdite da li problem postoji zbog uređaja ili aplikacija koje koristite za pristupanje WebMailu.

Drugi bi problem mogao biti s lozinkom.

Probajte se ulogirati na https://www.uniri.hr/ldap/user/

Ako se tu uspijete ulogirati možete probati promijeniti lozinku. Nakon što promijenite lozinku pričekate 3-4 sata, pošto ponekad serveru treba vremena da uskladi korisničke račune. Nakon toga ponovo se probajte prijaviti na Office 365.

Studentska kartica i studentska prava >

Svi studenti, redovni i izvanredni, mogu podignuti svoju studentsku karticu u studentskoj evidenciji.

Kriterij dodjele prava na prehranu može se provjeriti na poveznici Informacijskog sustava studentskih prava (ISSP).

https://issp.srce.hr

Office365 i Office paket

https://sic.uniri.hr/softver.html

POTVRDE s elektroničkim pečatom

Studentica / Student putem STUDOMATA može zatražiti izdavanje potvrde s elektoničkim pečatom.

Potvrda će biti dostupna na službenoj (uniri) e-mail adresi.

https://wiki.srce.hr/display/TUT/Potvrde+na+Studomatu

eDiploma i eDopunska isprava

eDiploma i eDopunska isprava ovjerena je kvalificiranim elektroničkim pečatom visokog učilišta te su isti namijenjeni za upotrebu isključivo u elektroničkom formatu. Ispisom na papir se ne prenosi pravni učinak elektroničkog pečata koji je bio ugrađen u elektroničkom obliku dokumenta

eDiploma i eDopunska isprava o studiju, na hrvatskom i engleskom jeziku, dostavljaju se u roku od 30 dana nakon završetka studija na e-mail  korisnickoime@student.uniri.hr.

Molimo da preuzmete sve svoje dokumente. Uniri e-mail ostaje aktivan 60 dana nakon završetka studija.

PROMOCIJA – Troškovi izrade diplome i svečane kape

U svrhu troškova izrade diplome i  svečane kape potrebno je općom uplatnicom uplatiti 60,00 Eura

na račun Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 

IBAN: HR6024020061100110092, poziv na broj  652642-oib kandidata.

Potvrdu o uplaćenim sredstvima predočiti u Službi studentske evidencije.

STUDENTSKI VODIČ

Akcija Srce za brucoše 2024.

Skip to content