U skladu s misijom, vizijom i ciljevima Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci te opredijeljenošću Tehničkog fakulteta ka postizanju visoke razine kvalitete svoje ukupne djelatnosti utvrđuje se
POLITIKA KVALITETE
Tehnički fakultet se aktivno opredjeljuje za:
- razvoj sustava osiguranja kvalitete na temelju Standarda i smjernica za osiguravanje kvalitete u Europskom prostoru visokog obrazovanja, nacionalnih i sveučilišnih kriterija (normi) uz promoviranje aktivne uloge svih organizacijskih jedinica te aktivno poticanje angažiranosti studenata u sustavu osiguranja kvalitete,
- uspostavu, održavanje i neprekidno unapređivanje sustava upravljanja kvalitetom sukladno normi ISO 9001,
- razvoj studijskih programa temeljenih na inovativnim znanstvenim istraživanjima na fakultetu,
- stvaranje poticajnog okruženja za rad na fakultetu,
- istraživanje i razvoj studija koji jamče aktivnu ulogu fakulteta u razvoju gospodarstva i zajednice u kojoj djelujemo,
- transparentnost u radu i odgovorno poslovanje,
- ispitivanje i ostvarivanje očekivanja korisnika svojih usluga, pružajući uslugu na vrijeme, u skladu s dogovorenim zahtjevima i primjenjivim zakonskim odredbama,
- kontinuirano praćenje pokazatelja kvalitete rada te temeljem istih periodično revidiranje politike kvalitete i strategije Fakulteta.
Tehnički fakultet uspostavio je sustav upravljanja kvalitetom, usklađen je sa zahtjevima norme ISO 9001, za područje Stručno-administrativne podrške i usluga Knjižnice.
Sustav upravljanja kvalitetom Fakulteta dokumentiran je, a dokumentacija obuhvaća:
– Priručnik sustava upravljanja kvalitetom
– Dokumentirane informacije sukladno zahtjevu norme ISO 9001
– Dokumentirane informacije potrebne za učinkovito planiranje, provođenje i nadzor aktivnosti Fakulteta
Dokumenti sustava upravljanja kvalitetom Fakulteta dostupni su na adresi http://spoint.riteh.hr/kvaliteta/default.aspx
U skladu s utvrđenom Politikom kvalitete, za područje stručno-administrativne podrške i usluga Knjižnice, usvojeni su sljedeći
OPĆI CILJEVI KVALITETE
• Osigurati korisnicima uslugu visoke razine kvalitete na vrijeme, u potpunosti i na siguran način.
• Ostvarivati otvorenu i učinkovitu komunikaciju s korisnicima usluga i dobavljačima.
• Sustavno pratiti učinkovitosti poslovnih procesa.
• Neprekidno unapređivati stručno-administrativnu podršku te usluge Knjižnice.
• Aktivno uključivati zaposlenike, motivirati ih i osposobljavati.
Svoje prijedloge i primjedbe vezano uz rad svih službi korisnici usluga mogu uputiti Povjereniku dekana za kvalitetu elektronskim putem na adresu kvaliteta@riteh.hr