YUFE istraživanje o institucijskim politikama

te sustavima podrške i odlučivanja na području znanstvenoistraživačkog rada. Pozivaju se svi istraživači iz YUFE mreže da se priključe istraživanju koje će pomoći u identifikaciji najboljih praksi i potencijalnih prepreka u razmjeni znanja te istraživanju i inovacijama u zajednici.

Podijeli:

Ovo će istraživanje također pokušati otkriti što motivira znanstvenike i istraživače da se aktivno uključe u aktivnosti razmjene znanja, a na temelju rezultata oblikovat će se niz preporuka koje će predstaviti najbolje načine za poticaje i podršku u procesu razmjene znanja (uključujući istraživanja temeljena na angažmanu u zajednici).

Istraživanje je dio projekta YUFERING koji se financira iz programa Obzor 2020 (Science with and for Society), a svi odgovori u potpunosti su anonimni. Istraživanje će se provesti uz pomoć alata AMS (engl. Academic Motivations and Supports), online upitnika koji je razvila profesorica Suma Athreye s Poslovne škole Sveučilišta u Essexu

Za ispunjavanje upitnika potrebno je svega 20-ak minuta, a možete mu pristupiti putem poveznice.

Više o samom projektu i istraživanju možete pročitati ovdje.

Unaprijed Vam se zahvaljujemo što ste i ovaj put odvojili vrijeme i sudjelovali u istraživanju!

Aktualne novosti

Lürssen zaklada nudi Program izvrsnosti u vrijednosti od 10.000 eura za studente

14. veljače 2025.

Obavijest o ishodu natječajnog postupka

14. veljače 2025.

Projekt ‘SmAIle’ – umjetna inteligencija u školama

14. veljače 2025.

Završetak projekta Erasmus+ TSAAI

14. veljače 2025.

RIS d.o.o. – Programer poslovnih aplikacija

14. veljače 2025.

Objava Natječaja za dodjelu stipendija iz Fonda „Aleksandar Abramov“ 24/25

13. veljače 2025.

CROATIA osiguranje – Procjenitelj šteta imovine i PAT-a

12. veljače 2025.

Odluka Senata sa 104. izborne sjednice o ponavljanju postupka izbora rektora Sveučilišta u Rijeci za mandatno razdoblje 2025.-2029.

11. veljače 2025.

Javna obrana teme doktorskog rada – Jelena Štifanić, mag. ing. el.

10. veljače 2025.

Skip to content