Svim studentima Sveučilišta u Rijeci omogućena je usluga Office 365. Uz to prebačen je poštanski sandučić studenata (koji koritste uniri -mail) na mail sustav Office 365 usluge.
Upute za korištenje usluge možete naći na:
http://sic.uniri.hr/files/Dokumenti/Upute/UputaOffice365_studenti_1_1.pdf
Pristup studentima omogućen je na stranici : https://portal.office.com . Prijava se vrši pomoću @ student.uniri.hr korisničkog računa.
U slučaju da se korisnik ne može logirati dat je popis najčešćih problema:
· Korisnik se pokušava prijaviti s @ uniri.hr korisničkim računom, prijava se odrađuje pomoću @ student.uniri.hr
· Ukoliko se korisnik prijavljuje sa ispravnim korisničkim imenom potrebno je:
Ulogirati se na https://www.uniri.hr/ldap/user/ i promijeniti svoju korisničku lozinku. Taj postupak će ponovno odraditi sinkronizaciju vašeg elektroničkog identiteta. Sinkronizacija se odvija svakih 3 do 4 sata. Potrebno pričekati to vrijeme i ponovno probati.
Ukoliko se ne uspijete ulogirati na danu adresu, onda postoji problem sa vašim AAI korisničkim računom. Obratite AAI koordinatoru na vašoj ustanovi. (popis AAI koordinatora: http://www.aaiedu.hr/aai_status.php?realm=uniri.hr )
Česta pitanja odgovorena su i na stranici http://sic.uniri.hr/faq.html?faqid=55 .
Za sva dodatna pitanja možete se obratiti putem elektroničke pošte na e-mail adresu: sic@uniri.hr